Pe langa pensiunea "Belvedere", cea cocotata in capul Brasovului, pe drumul spre Poiana, unde clipesc noaptea macarale verzi, va fi construit un nou cartier. 12 blocuri a cate opt etaje. Scripcaru nu a obtinut inca toate autorizatiile, pentru ca mai exista oameni curajosi care se opun unei mutilari definitive a Brasovului istoric si turistic. Insa, asupra lor se exercita presiuni infernale.
Daca e sa ma iau dupa marimea macaralelor, par veridice acele viitoare blocuri. De la inceput am banuit astfel ca nu vor fi doar niste simple vile. Sinistru. Intrebarea este: unde si cine le-a aprobat, cand si pe unde am fost informati, noi locuitorii urbei? caci nici cu google nu mai poti afla ceva "altceva" in orasul asta de 2-3 ani incoace.
ReplyDeleteM-am incapatanat sa citesc "proclamatia durabila" a ADD-ului si, pe langa faptul ca mai mult de 3 sferturi din ea contine doar cifre statistice la nivelul anilor 2002-2003!, restul sint doar enumerari de orice s-ar putea face in orasul asta si da bine la public. Pare-se ca se vrea schimbarea unu oras cu altul asemenea, adhoc, in maxim 4-5 ani, pe foarte multi bani care nu sint justificati nicaieri. Nu au proiecte ci doar dorinte, fagaduieli politicianiste. Asta de agentie. Dar revin, vreau sa vad niste cv-uri si nu am unde. Stie careva cu ce experienta a venit fiecare si de unde? Nu ar trebui in mod normal sa se dea un concurs pentru ocuparea acestor posturi?
ReplyDeleteEste un proiect privat, sustinut de primarul Scripcaru. Consultare publica a avut loc in aceeasi masura in care au fost intrebati brasovenii daca sunt de acord cu desfiintarea tramvaiului.
ReplyDeleteConcurs? Sunteti un idealist, domnule. Ati vazut concurs pentru desemnarea arendasului la mosie? Poate nu stiati, dar Scripcaru se considera pe el insusi "stapan al Brasovului".
Zuper. Traim in Romania si asta..., stiu. Recunosc, sint cam idealist, dar prefer sa pornesc din directia asta si sa mai "scot" cate ceva sa ajung la realitate decat sa pornesc din directia cealalata ;) si sa "pun" ceva ca da bine :) la public, asa cum fac edilii (ciocoii) astia vechi si noi. Intrebarea se pune: ce se poate face? Cine da idei? A mai ramas vreun ziar privat in Brasov, care nu e presh? Ca vine 2008... si de asta mi-e cel mai groaza.
ReplyDeleteVedeti ca Blogger are Subscribe to: Posts (Atom) ca optiune in settings, dar vad ca nu e lasat disponibil pe site. E bun pentru a vedea noile articole/comentarii mai usor.
ReplyDeleteSe poate face o noua publicatie. Dar exista o mare problema. Cea financiara. Un ziar care sa afirme adevarul va rezista pe piata fix pana i se vor termina banii de lansare. Nimeni nu va indrazni sa-si faca publicitate intr-un astfel de ziar, altfel isi va pierde ori contractele sau oportunitatile legate de bani publici, ori se va trezi pe cap cu toate institutiile cu atributii de control.
ReplyDeleteN-am identificat setarea respectiva. Si m-am bagat peste tot pe unde blogger imi da voie:)
Cum o fi reusit Ghise sa-si tipareasca acele cateva numere de ziar inainte de alegeri in 2004? Pacat ca a facut-o prea tarziu. Nu ma gandeam la un ziar de tiraj mare, si unul "online" si cu un tiraj mai scazut pentru cei ce nu au acces la online.
ReplyDeleteDespre setare Feed, ma uit si va zic :)
In Blog-Dashboard-Settings e un tab-window: "Site feed". Se poate seta pe Full info, dar cred ca varianta Short e mai buna si mai rapid la refresh in Live bookmarks in Firefox ;) Spor! :)
ReplyDeleteAcest proiect este intr-adevar un proiect PRIVAT - asa cum "brasoveanu" said... - da' nu vad de ce sa credem ca este sustinut de primar. Sau daca este, in ce sens este? Daca terenul este privat, banii sunt privati, iar constructiile sunt legale, ce sa sustina primarul?
ReplyDeleteAm cautat informatii, am fost si la fata locului si, credeti-ma, nu arata de loc rau ceea se edifica. E drept ca de jos apare ca si o "cariera" - asta a fost si motivul pentru care am urcat pana acolo - da' hai sa recunoastem ca nu ai cum sa construiesti ceva pastrand iarba verde. In schimb, din ce am discutat acolo, sunt convins ca la final toate vor arata mai bine decat inainte.
De ce trebuia sa existe consultare publica? Are vreo legatura cu tramvaiul? sau cu parcul central? sau cu circulatia din oras? sau cu aeroportul?
ATENTIE>Nu sunt fan de primar, ba' chiar injur zilnic institutia domniei sale macar pentru modul in care nu-l intereseaza zona in care locuiesc!!