Jun 10, 2008

Ghid de functionare a mafiei brasovene

"Transilvania Expres" publica niste reactii ale unui scandal electoral din Zarnesti. Halucinant! Partile implicate, primarul PDL Gheorghe Lupu si omul de afaceri Nicolae Movileanu, recunosc cu lejeritate fapte penale, afirma incalcari proprii ale legii cu o inocenta copilareasca. Sau tocmai pentru ca stiu ca nu li se poate intampla nimic. Deci! Nu este vorba de acuze reciproce, ci de marturisiri oneste. Pe care le detaliem in continuare, pentru ca, dupa cum ii sta bine in obicei, "TEX" nu le sesizeaza. DNA nici atat.

Nicolae Movileanu: "nu i-am agreat maniera de atribuire a unor lucrari publice si nici comisioanele pe care mi le cerea, uneori mai mari decat profitul pe care il puteam obtine"/"am renuntat inca din 2005 sa mai concurez la licitatiile de la Zarnesti, fiindca... ma costa cam mult."- oferire mita

Gheorghe Lupu: "Este adevarat ca fiul meu a fost asociat cu Movileanu, dar firma nu a functionat mult timp"- conflict de interese
"Si in cazul masinii Opel Corsa situatia este asemanatoare. Am stabilit cu domnul Movileanu sa imi cumpar o masina din banii mei, dar pe firma acestuia, pentru a nu mai plati unele taxe. Masina este, insa, a mea" - eludare de la plata taxelor, conflict de interese

Nicolae Movileanu: "In ultimii trei ani domnul primar Lupu nu a platit un leu pentru apa consumata la santierul unde isi ridica vila. Este vorba doar de cateva sute de milioane de lei. A refuzat sa incheie contract cu firma mea, pentru a-i contoriza consumul de apa si m-a amenintat ca imi va rezilia concesiunea"
Gheorghe Lupu: "In Zarnesti apa ar trebui livrata aproape gratis, pentru ca este vorba de scurgere gravitationala. In schimb, domnul Movileanu incasa peste doua miliarde de lei vechi pe luna si nu facea nimic."
Lupu confirma implicit acuzele. Deci, mita sub forma livrarii gratuite a unui serviciu.

PS. Pentru talentatii jurnalisti de la "TEX", o scurta povestioara pe care o afla studentii in primul an la Jurnalism. Despre ratarea/recunoasterea stirii.

Cica un proaspat angajat la ziar este trimis sa faca o stire din discursul unui lider politic. La scurt timp se intoarce cu o figura mohorata: "N-am nimic de scris. L-au impuscat inainte sa deschida gura".

7 comments:

  1. Anonymous12:07 PM

    Dragii mei, culmea, cunosc si povestea asta...Intr-adevar, daca faci studiu pe text, interpretarea este buna...daca iei stiruca in ansamblu, lucrurile stau putin altfel. Primarul Lupu s-a apucat sa loveasca in cine nu trebuie. Si asta a facut toata campania..Primarul Lupu este campion la furturi, doar seful lui este Scripcaru, deci, a avut de la cine sa invete. Asta este si motivul pt. care Scripcaru i-a sustinut acum candidatura, desi Puchianu a fost impotriva. Cum sa obtina Scripy ceva terenuri prin Zarnesti, o zona atat de frumoasa, daca nu ar avea un primar care sa si stie cum sa fure? Una peste alta, Movileanu este doar un om de afaceri. In afaceri trebuie sa stii sa negociezi. Astea sunt afacerile:Negociere. Nu este de condamnat ca isi vede interesul personal, Chiar mi se pare ceva normal. Nu e implicat nici in politica si nici nu e Primar ca Lupu..Cred ca orice om acre are o firma isi vede in primul rand interesul lui, in schimb, Primarul si-a luat angajamentul ca va urmari interesele cetatenilor si nu interesele lui.
    Mi-l amintesc pe Primarul Lupu in campania din 2004 cand era imbracat intr-un costum verde, cu "adidasi" in picioare si locuia intr-un apartament din Zarnesti. Scripcaru II !! Ei, priviti-l acum, are deja costume Armani, ochelari de soare D&G, BMW X5, un castel in zona rezidentiala de case din Zarnesti numita Brebina.
    A furat, cat nu au furat toti primarii din judet la un loc!!!Pe Scripy nu il punem, deja el e Guru al jafului public.
    Cam ce ati mai vrea sa stiti? Va spun tot!!!

    ReplyDelete
  2. Anya, hai sa fim corecti pana la capat. Este normal ca biznismenul sa-si urmareasca interesul propriu si personal, dar pana la incalecarea legilor. Iar Movileanu a lasat destul de limpede de inteles ca l-a spaguit pe Lupu. Dar, asa de inceput, nu ne spui de ce au zburat de pe liste miliardarul Paul Gontea si guralivul obedient Sorin Grigorescu?

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  5. Anonymous4:13 PM

    This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  6. Anonymous4:15 PM

    This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  7. Anonymous4:17 PM

    This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete