"Brasov-BE.LIVE.IT" este tentativa usor nefericita de a desena o imagine atragatoare, originala si memorabila a Brasovului pentru turistii de pe mapamond si alte categorii socio-profesionale de aiurea. Adica de a construi un brand pentru judet. Treaba este deja dezbatuta intens pe diverse site-uri de patrioti locali si specialisti nationali, cum ar fi aici sau aici, asa ca nu se poate sa n-avem si noi o parere. O contributie, ceva. Par egzamplu, aceasta imagine de la Targul de Turism de la Berlin, cea mai cunoscuta si mai mare manifestare de profil, in care s-a lansat cu deosebita mandrie noul brand al Brasovului.
Din fotografie deducem cunostintele avansate de branding ale organizatorilor prezentei brasovene la targ. Imaginea Brasovului nu putea fi mai bine reprezentata daca nu se luau in considerare elementele caracteristice si reprezentative ale zonei. Pentru ca un brand solid se construieste pe obiectivitate. Prin urmare, este de apreciat si de laudat initiativa oficialitatilor de a sublinia componenta interlopa a Brasovului, atat de pregnant manifesta prin ultimele luni. Prin prezenta ca invitat reprezentativ a personajului cu burta din stanga tipei aleia bune si blonde care imparte pungi. Adica a pesedistului Paul Enache, care a umplut ecranele televizoarelor din Romania, alaturi de un pachet de muschi, vreo doua zile pentru a nega implicarea in cazul jafului armat cu morti in strada de la casa de schimb valutar. Si care dupa dezvaluirile de aici a pornit cu muschiosul karatist din dotare sa-i vaneze pe autori. Believe it, turistule, in Brasov you will meet cool and frightening sensations!
si cel cu cravata albastra cine-i??
ReplyDeleteasa-i ca are privire de smecher?... unu' care il fraiereste cu sondaje pe ala cu cravata galbena... asa zisul sociolog Claudiu Coman
ReplyDelete