Mar 20, 2009

S-a dus dracu' si brandingul Brasovului

Asa chinuit cum era, reprezenta un inceput. Bun. Si care a facut oaresce impresie pe la Targul de Turism de la Berlin. Motiv pentru care iese Cancescu sa se impauneze ca a luat nu-s ce loc in privinta promovarii turistice. Dar nu este indeajuns. El are noi idei. Pentru ca el este stapanul si se pricepe la toate, precum analfabetul de Ceausescu care redesena proiectele urbane ale arhitectilor. "Am facut o mare greseala ca ne-am luat dupa indicatiile oficialilor Ministerului Turismului si nu am promovat mitul Dracula, fiindca aproape toti vizitatorii standului nostru au intrebat despre Dracula. Astfel, pe viitor ne vom axa pe promovarea acestui mit" vorbeste specialistul in branding din Cancescu. Prin urmare, in urma indicatiilor pretioase, iata viitoarea imagine de promovare a Brasovului. Superbrandul marca Cancescu.

3 comments:

  1. Anonymous2:47 PM

    Eu personal voi mânji toate materiale de comunicare cu sânge galben și maro dacă se va întâmpla asta pe viitor!
    Măsuri de clasa a doua pentru indicatii de gradinita...

    ReplyDelete
  2. Anonymous3:29 PM

    Curcubeul parca e simbolul unora mai speciali :D

    ReplyDelete
  3. Anonymous11:35 PM

    S-au împăunat degeaba ăştia... De fapt Brasovul nu a ocupta nici un loc, nu a cistigat nici un premiu! E o minciuna. Cautati premiile Tirgului de la Berlin si vedeti daca gasiti Braovul asta al lor. Si cititi aici:
    http://www.ziua.ro/news.php?data=2009-03-21&id=23845

    :)

    ReplyDelete