Mar 4, 2009

La multi ani, violatorule Ion Iliescu!

Ion Iliescu a implinit ieri 79 de ani. Un grup de tineri admiratori l-a intampinat cu un buchet de lumanari aprinse, pentru a-i dori inca multi ani de acum incolo, ca sa plateasca in puscarie pentru mortii din decembrie 1989 si iunie 1990. Ei au postat aici intreaga inregistrare cu comportamentul civilizat, de interlopi fini si educati, al iubitorilor de Iliescu.

Ca veni vorba de interlopi si Ion Iliescu, brusc vibreaza printre neuroni vorbele memorabile si atat de actuale, pentru aceste vremuri feseniste, ale lui Petre Tutea: "Astia (FSN-n.n) sunt toti clientii codului penal. (…) Astia sunt infractori, nu oameni politici. Sediul lor este in codul penal. A te opune comunistilor inseamna a apara puritatea codului penal. (…) Ei trebuiesc tratati ca infractori de drept comun. Ca hotii de buzunare, ca talharii, ca violatorii de dame. Daca cineva imi spune ca Iliescu a violat ieri o dama, eu imediat vehiculez treaba asta. Zice, nu-i adevarat. Imi spune mie minciuni, ca l-am vazut eu."

1 comment:

  1. Anonymous10:58 AM

    FSN-istii originali (cei din '90 - 91) o sa ne lase in ceva timp. Ciclul biologic o sa-si spuna cuvantul. Mai periculosi pentru natia asta imi par avortonii lor nascuti prin diviziune precum amiba. Si mai periculos e ca noua ne plac.
    BIET POPOR

    ReplyDelete