Feb 25, 2009

Niii, cum s-o nenorocit si clujenii

In continuare se redau comentarii ale clujenilor de pe forumurile ziarelor sau diverselor alte saituri despre pedelistul Sorin Apostu, urmasul lui Boc la Primaria Clujului. Ghici, cu cine seamana?

“o mare dilema: noi clujenii, avem nevoie de un strain la conducerea clujului???? daca dl. boc era macar din zona geografica, am inteles. insa dl. apostu e un om de provenienta moldoveana ( nu sint anti-moldova) si acest donm va avea de hotarit soarta orasului nostru, fara a cunoste traditiile, nevoile, probelemele noastre… sa nu uitam ardelenismul nostru!!!”

”apostu e un monument de penibilitate si aroganta."

“fratilor..eu n-am nimic cu omu asta..dar eu cuvinte mai rele n-am auzit despre nimeni ca si despre apostu…ba ca il cheama “20000″..ba “10000″..eu n-am auzit decat de spaga la omu asta..si in consecinta nu-l voi vota..daca boc e destept va pune pe altcineva in locul lui…sigur va pierde”

“ptr luciano: te sustin si eu cu spaga: ia spaga la urbanism de doamne feri ii un excroc nu merita clujul un primar asa de incult“

“am auzit de apostu ca dadea autorizatii de constructie doar in schimbul unor “contributii” la campania electorala a pd-l.. ne vine pe cap un spagar“

“sa nu uitam ca domnul apostu si-a exprimat intentiile de a modifica arhitectura centrului clujului. nu stiu nimic altceva de el, dar asta imi e de ajuns pentru a vota cu oricune altcineva dar nu si cu el. nu te-ai astepta ca un venetic sa aprecieze frumusetea arhitecturala a unui oras…sigur dansul apreciaza doar frumusetea cocinii in care s-a nascut“.

“ba…cum dracu ii permiteti unui moldovean sa “faca”, sa “desfaca” la cluj? cum?! la cluj trebuie un clujean, care iubeste orasul, care isi iubeste clujenii lui si pe u! nu-s clujean, is din bistrita, da’ clujul trebuie condus de un clujean! moldovenii si miticii sa mearga in capitala p*ulii mele! “

“aprostu cere spaga ptr cei care doresc sa isi construiasca o casa, desi asta era treaba lui pana cand nu a devenit interimar. cerea spaga chiar si 500 de euro ptr o autorizatie si mai are curajul sa candideze la primarie???eu sigur nu il votez pe aprostu!!!! “

“si daca ati pomenit de amante “stimabilul” aprostu are o amante de lux: purtatoare de cuvant de la primarie:)”


“Nu lasati sarma sa ne conduca!!!!Va fi vai de noi,clujenilor!!! nu-l votati ca o luam in freza “

Sursa.

Nuuuu, e prea de tot. Chiar atat de fidela sa fie asemanarea? Deci "incult" avem, "spaga" este, "aroganta" nu lipseste, "parvenitism" la fel, inclusiv "amanta" de la presa. Iar "sarma" de nu te poti feri de ea. Apai asta nu ma' ii lucru curat. Asta-i startrec cu klingonieni care se cloneaza. Nu prea ii bine.

No comments:

Post a Comment