Sep 9, 2008

DNA iti arata cum se face presa la Brasov. Continuare.

DIRECŢIA NAŢIONALĂ ANTICORUPŢIE-Serviciul Teritorial Braşov

Dosar penal nr. 49/P/2006

MINISTERUL PUBLIC

PARCHETUL DE PE LÂNGĂ ÎNALTA

CURTE DE CASATIE ŞI JUSTITIE

Direcţia Naţională Anticorupţie

Serviciul Teritorial B R A Ş O V

Dosar nr. 49/P/2006




27.12.2006, ora 15.38

M.L.D.: - Aoleu! Măi îndrăgostitule! (neinteligibil) Dacă e CENŢIU, să pună un articol mic acolo, il ajuţi un pic? Am eu un interes, un articol mic, economic.
X: - Păi dă-i lui CENŢIU, zi că ai vorbit cu mine.
M.L.D.: - Pot să-i zic că am vorbit cu tine?
X: - Da, da.
M.L.D.: - No bine, atunci ... că l-am chemat să am o discuţie cu el.

27.12.2006, ora 15.47
X.: - Da.
M.L.D.: - Am vorbit şi cu JEAN, vine cu HERMENEANU la firmă, mergeti şi voi acolo şi pregătiţi toate actele care trebuie să le pregătim.
X.: - Păi mergem la firmă, să vină CENTIU.
M.L.D.: - A, după ce vine CENŢIU. Da.
X.: - Acum l-aşteptam pe el. Mergem la firmă, mergem.

27.12.2006, ora 15.59
M.L.D.:- Da.
J.M.: - Am ajuns.
M.L.D.: - O să ajungă şi ăştia că se intâlnesc acum cu un ziarist şi vin acolo. FLORI şi cu OVIDIU, şi cu VĂDUVA. Şi după aceea vin şi eu.
J.M.: - A!
M.L.D.: - Ca să pregătim actele. Va veni cineva de la ei, să vedem cum le pregătim.
J.M.: - OK, bine.

27.12.2006, ora 16.00
F: - Da.
M.L.D.: - Au venit?
F: - Nu, n-a venit. Acum aşteptăm.
M.L.D.: - Păi da, aşteptăm după ăla (ziaristul) şi nu pregătim actele. Şi după aia le pregătim in viteză. Nu ştiu cum să facem? Să rămână OVIDIU acolo să vorbească cu el, şi tu cu VĂDUVA să mergeţi acolo deja şi discutaţi problema.
F: - Hai că aşa facem!
.....................
M.L.D.: - Se discută pe interes cu el, că restul sunt poveşti. Da, dar ăla nu va crede dacă nu eşti şi tu acolo. Că am vorbit eu cu cine am vorbit. Dacă nu, mi-l dai la telefon să-i confirm.
F: - Hai că a zis OVIDIU să-l mai suni odată ca să vină.
M.L.D.: - Sună-l tu mă, că poate ăsta nu se ia după OVIDIU.
F: - Bine, bine.

27.12.2006, ora 16.06
F: - Da?
M.L.D.: - A venit?
F: - A zis că vine, că n-a găsit taxi prostul! (ziaristul)
M.L.D.: - Mai bine chemati-l direct la firmă.
F: - No bine. Hai că-i zic să vină la firmă.
M.L.D.: - Că altfel intrăm in criză de timp. Şi cu el vorbim separat (neinteligibil)
F: - Hai că-i zicem să vină la firmă.
M.L.D.: - Hai că deja suntem in criză de timp. Bine.

27.12.2006, ora 16.49
T.O.: - Alo!
M.L.D.: - Hai noroc!
T.O.: - No DRAGOŞ zice că tre' să-i spună TICĂ dacă are voie să scrie de DOFTOREANU, că există oarece relaţii comerciale.
M.L.D.: - Păi (neinteligibil) că ....eu am vorbit....dar am vorbit.
T.O.: - Păi nu, da' omul a zis că tre' să-l sune, ca să-i confirme.
M.L.D.: - Păi să-l sune şi să-l intrebe.
T.O.: - Păi da' n-are curaj să-l sune acum, că nu poate să-l sune acum.
M.L.D.: - Eu vin in câteva minute.
T.O.: - Păi atunci, haideţi că vă aşteptăm.
M.L.D.: - Bine.

27.12.2006, ora 16.50
T.O.: - Da.
F.: - Să-i dau lui ăsta (ziaristului) două milioane, ca să scrie, să nu-l mai aud comentând?
T.O.: - Nu, nu.
F.: - Haide, mă!
T.O.: - Stai puţin!
F.: - Bine.

27.12.2006, ora 18.23
T.O.: - Alo!
O.: - Alo! Da.
T.O.: - Salut! OVIDIULE!
O.: - Da.
T.O.: - Unde sunteti?
O.: - Aici.
T.O.: - Da? Auzi, deci vezi cum faceti actele.
O.: - Da.
T.O.:- Să fie super bine, da?
O.: - Da.
T.O.: - Şi iţi dai seama că urmează o chestie... financiară.....
O.: - Da, da. Fără probleme, ştiu. Deci, lucrurile....Iucrurile sunt clare pentru noi.
T.O.: - Da. Bun. Acolo sunt clare sau....?
O.: - Da. Stai numai o secundă. (în discuţie intervine HERMENEANU - n.l.)
T.O.: - Alo!
H.: - Alo! M-auzi?.......
T.O.: - Cine-i, domnul HERMENEANU?
H.: - Da.
T.O.: - No deci, vroiam să ne convingem că toate sunt ca lumea şi vă daţi seama că facem o premiere substanţială.
H.: - Da. Nu-i asta problema.
T.O.: - Numai să ....numai să iasă ca lumea.
H.: - Da.

Discuţia
s-a purtat in limba română.

Convorbirea telefonică redată se află imprimată pe suportul tip CD marca VERBATIM cu nr.0012 din registrul de probe al Serviciului Teritorial Braşov din cadrul Direcţiei Naţionale Anticorupţie.

Pentru care am intocmit prezentul proces-verbal.

Pagina 1 din 1

OFITER DE POLIŢIE JUDICIARĂ

Comisar Furică Ionel



Personajele:

CENTIU, prostul - Dragos Centu, sef departament politic "Transilvania Expres"
TICA - Stoica Enache, director "Transilvania Expres"


M.L.D - Maior Lazar Dorin, idealist
T.O - Tition Ovidiu, asociat in idealuri
F - Florina Aprofirei, asociata

Contextul este aici.

2 comments:

  1. Omule, tu primeşti hârtiile astea pe sub pragul de la uşă în episoade mici?
    Vrei să-l ucizi pe Cenţiu cu picătura chinezească?

    ReplyDelete
  2. Centu e victima colaterala.

    ReplyDelete