Oct 9, 2008

Genoflexiuni logice. Cu Piulita si Aristotel

Zice prefectul Emil Nita "Piulita": "Nu am de gand sa parasesc acest post pentru Parlament. Daca vroiam sa dorm pe un fotoliu in Camera Deputatilor sau in Senat puteam sa raman la PSD, pe ale carui liste de candidati figuram!"

Prin urmare, clasa, ce s-a inteles din aceasta fraza? Ca domnii de la PSD dorm in parlament? Ce lipsa de caracter din partea domnului prefect. Sau ca domnul prefect prefera sa doarma la prefectura? In sfarsit, un om apolitic sincer. Sa-i dorim somn usor si cat mai putine ziariste care l-ar putea deranja.

Zicea si presedintele Aristotel Cancescu: "In plus, nu eu l-am nominalizat ca prefect, ci PSD, in baza unei intelegeri pe care o avem la nivel local. Cert este ca nu am avut nici un protocol scris in acest sens, pentru ca eu nu pot sa decid ceva ce depinde de Guvern."
Ca dupa o saptamana sa le zica iara: "Ma aflu in prag sa efectuez o deplasare in strainatate in urmatoarele zile, dar luni va stau la dispozitie cu orice document doriti! Totul este in ordine!".

Clasa, inca putin. Logica aristotelica aici manifesta ne spune urmatoarele: Domnul prefect Nita a fost numit pe o functie apolitica de un partid politic la decizia Guvernului care n-a avut nicio treaba cu intentiile lui Aristotel care va justifica zilele urmatoare decizia Guvernului cu care iata ca are treaba in numirea domnului prefect Nita.

Clasa, ce parere aveti? Cum, sa bea si el cucuta?

1 comment:

  1. Anonymous2:11 PM

    Ar mai fi ceva de remarcat - raspunsul unui apolitic de vreo 2 luni (stau prost cu memoria dar parca am vazut o declaratia ca si-a dat demisia din PSD pe la inceputul lui august)
    "puteam sa raman la PSD, pe ale carui liste de candidati figuram"

    ReplyDelete