Oct 24, 2008

Am cravata mea, sunt candidat

Mai exact, cantidata. Doamna care apare la televizor imbracata cu mileul de pe televizorul bunicii si cu unghii de la Cruella inunda iar gazetele de perete cu impresii. De data aceasta ca este, dupa ce s-a zbuciumat prin toate ziarele ca nu suporta onoarea de a fi. Doamna Onelia Pescaru, cunoscuta si ca "doamna de la pod", dupa amplasamentul unui afis cu distinsa prin Tractorul, doreste sa reprezinte Scheiul in Parlament. Cum?

"Eu am primit cravata rosie de pionier la Prima Scoala romaneasca" se mandreste tanti din partidul Bratienilor. Cum liberalismul la Brasov este sinonim cu manelismul si fesenismul, ce mai conteaza daca flutura si comunista cravata rosie pentru sedus electoratul? Poate ca ar fi mers pe la cetatenii din cartierul cu pod, insa prin Schei cam altele sunt valorile.

A vorbi de simboluri comuniste in Schei este totuna si la fel cu a-i dori faliment placut sefului Cancescu. In anii '50, spitalele Brasovului erau pline de rusi si tovarasi autohtoni trimisi la relaxare de catre scheieni. Ca atare, buna parte din Schei a fost expediata in vilegiatura prin puscariile comuniste. Deci, nostalgie puternica pe acolo, prin cartier, dupa vremurile cu pioneri.

Doamna psiholog cu doua facultati a inteles foarte bine cum sa deschida sufletele scheienilor spre trecutul luminos. Si, ca jurnalistul numarul 1 in sondajele celuilalt numar 1, a stiut perfect cum sa aleaga mesajul adecvat targetului. Iar ca liberala, Dumnezeu stie ce mai pricepe.

5 comments:

  1. Anonymous4:08 PM

    Sincer daca ar mai lucra la vestimentatie si nu ar mai vorbi atat de mult ar fi mai bine. Culmea, nu sunt barbat, dar am terminat si eu Facultatea de Jurnalistica si nu la Brasov. In calitate de moderator, ea vorbeste mai mult decat invitatul. Daca e invitat seful ei, stie totusi sa adreseze intrebari mai scurte, altfel e zeita somnului.

    ReplyDelete
  2. Necazul ăsta cu "vorbeşte mai mult decât invitatul" e la mai toate televiziunile locale. Câteodată şi la cele naţionale, dar rar.

    ReplyDelete
  3. Anonymous11:44 PM

    Mai bine ramanea in pastele masii la gunoiul ala de televiziune care se crede trust onorabil si se autoproclama numarul 1 prin sondaje. O sa-mi fie dor de respiratia ei, accentuata si pasionala, dintre propozitiile capetelor de stiri. Asta daca iesei, ca daca nu o consoleaza Bebe cu ceva... oral. Toate tutele vor in politica, sa sada pe scaun langa broscoii de securisti. Felicitari pentru articol. Pana la alegere merg sa-mi fac plinul cu bere, sa am jet pana la afisele de pe pereti.

    ReplyDelete
  4. Anonymous9:44 AM

    Onelia Pescaru e mai inteligenta si mai scolita decat toti ceilalti candidati. Problema este ca toti anonimii astia veninosi sunt ziaristi frustrati care nu suporta succesul unuia dintre ai lor, desi in sinea lor recunosc ca fiecare dintre ei ar fi o optiune mai bune decat rahatii de candidati propusi de partide. In loc sa fiti uniti si sa tineti cu unul de al vostru , crapati de ciuda !!! Bafta, Onelia

    ReplyDelete
  5. DĂ, E INTERESANT CE ZICE OVIDIU EFTIMIE !!! CĂ LA EL VORBITUL E TAINA MARE!DA MACAR NU SE DA ANONIM CA CEILALŢI ZIARIŞTI RATAŢI CARE MOR DE CIUDĂ! PĂCAT! O FI MAI DESTEPT ŞI MAI ŞCOLIT RASALIU, SAU DONŢU, SAU ANALFABETUL DE PRIMAR. DAIA SUNTEM UNDE SUNTEM, CĂ MUSTIM DE PROSTIE , CĂ NE VREM REPREZENTAŢI DE CRETINI, CĂ DACĂ UNUL DINTRE NOI E MAI DEŞTEP ŞI RIDICĂ CAPUL, ÎL TRAGEM LA FUMND, SĂ NE BĂLĂCIM MAI DEPARTE ÎN NOROI. EU AŞ VREA SĂ CÂŞTIGE ONELIA PESCARU, DAR NU ARE ŞANSE, DIN PĂCATE!!

    ReplyDelete