Nov 7, 2008

Scripi?? Primarul Creepy!

Primarul alintat Scripi este fuckin' creepy. Sperie cat este de stupid.

Eftimie i-a prins o cuvantare de ramai nauc:

În 2004 cînd am fost ales primar m-am dus la Mitrea, care era ministru PSD şi i-am cerut bani de ocolitoare. Mi-a arătat nişte imagini, pe camere de trafic, era o cameră de pe lîngă Dîrste şi mi-a zis: dacă recunoşti de unde este imaginea asta ai un punct în plus la mine. Mi-am dat eu seama că e de la Dîrste, făcusem ceva amenajări acolo la pod şi cînd a văzut Mitrea că ştiu m-a ajutat cu banii pentru proiect.

Aceasta marturisire arata cum se alocau fondurile in guvernarea PSD si cam ce hal de primar avem. S-a dus ca ultimul milog, s-a lasat batjocorit de Manivela, iar acum se mai si lauda cat de inteligent a fost.

Alooo, Scripcaru, Mitrea nu da bani din buzunarul lui, ci inclusiv din banii adunati de la brasoveni prin taxe si impozite. Pe care tu ar trebui sa-i reprezinti cu demnitate, ca n-ai fost ales pe post de mascarici la guvern. Trebuia sa-l bagi in ma-sa pe Manivela si sa obtii ce se cuvine brasovenilor, cu coaie, ba, nu cu atitudine de retardat la bacalaureat. Nu cumva n-a vrut sa vada si daca esti in stare sa-i aduci tigari sarind intr-un picior?

Alo, dom' Basescu, dom' Boc, vedeti, dom'le, ca aveti un sef pe la partid pe care se pisa pesedistii si el se crede in jacuzzi.

2 comments:

  1. Anonymous8:46 AM

    in sfarsit o actiune cuvenita. asa ar merge sa mai scrii, altfel.... mai vorbim

    ReplyDelete
  2. Cand si despre ce mai vorbim?:)

    ReplyDelete