Nov 4, 2009

Guerilla digitala si analfabeta

Tanarul postac Goga a lasat pe mail cele mai noi creatii din studiourile de productie ale PSD Brasov. N-a mai insistat cu poezia "La Brasov Votam cu Geoana", dar a indus subtil admiratia lui pentru un alt varf al partidului, Marean Vanghelie.

Poate va amuza si pe voi, le-am primit si eu de la cineva care nu prea ii place campania electorala. Sper sa apreciati gestul!

Multumim, dupa cum se vede am apreciat. Dar nici intelectualii din PDL Brasov nu se lasa mai prejos. Ca doar au si ei un Vanghelie al lor. Admiratorii lui George Scripcaru au lansat pe net doua chestii la fel de creative, din care am selectat imaginile astea.

Clipurile se gasesc pe siteul uneia dintre trompetele PDL, "Ziar de Brasov".

4 comments:

  1. Anonymous10:02 PM

    esti rau, astea sunt chiar funny, cel putin poza cu george zambind e criminala, fii mai vesel ca-i restul trist :)

    ReplyDelete
  2. Asta e chiar mişto, oamenii care au evitat şcoala în draci se plâng că nu e renovată.

    ReplyDelete
  3. Anonymous9:58 AM

    Il au si ei pe Vanghelie al lor. Bine spus! Il cheama Capraru si a fost uns director la ARR.

    ReplyDelete
  4. =)) Rosu o sa vz in urmatori 5 ani ;) o sa te ia nea Base q el pe vapor...;) LA BRASOV VOTAM MIRCEA GEOANA !! INVIGEM IMPREUNA

    ReplyDelete